BAD:BAD:BAD

  • Hej!
  • För att få ut snabb info nu så blir det via mail och via bloggen. Vi undersöker om vi kan få ett snabbt beslut av rektorer att åka med klass 6B till någon simhall för lite trevlig samvaro NU PÅ ONSDAG. Mycket kort varsel och det ligger i linje med att få en trevligare stämning i klasssen. Det blir buss och vi som åker med är Swerre och Marie. Vart, har inte fixats ännu men någon badställe som inte ligger för långt borta... Men skulle detta vara helt emot din/er vilja så ber jag er ringa eller maila snarast till mig.
  • Annars räknar jag detta som ett godkännande.
  • Alltså beredda med badkläder, handduk, duschprylar samt lätt matsäck för skollunchen utgår alltså. Vi är tillbaks till 14.00 då bussarna går som vanligt.
Marie

Kommentarer
Postat av: Daniel Stehnsson

Hej Marie, jag hörde att du tyckte att det var tråkigt att du inte får några kommentarer... ...så här får du en :) /Daniel

2011-03-23 @ 15:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0