Matsedel v 37,38,39

Hej! Så glad jag blev när jag idag såg att någon kommenterat något och självklart ska jag försöka hålla matsedeln även här. Den finns även på hemsidan om jag skulle missa att lägga ut den. Vecka 37. 13-17/9

MÅNDAG: Kycklingsås, pasta

TISDAG: Fiskpinnar, kall sås, potatis

ONSDAG: Halv special

TORSDAG:Tacofärsgryta, ris

FREDAG: Potatis o purjolöksoppa med korvslantar


Vecka 38. 20-24/9

MÅNDAG: Paprikakorv, potatismos

TISDAG: Fiskgratäng Duglere

ONSDAG:Kycklinggryta, ris

TORSDAG:Spagetti, köttfärssås

FREDAG: Italiensk ostsoppa


Vecka 39. 27/9-1/10

MÅNDAG:Pasta Mikaeli

TISDAG:Citronkryddad fiskgratäng

ONSDAG:Biff Stroganoff, ris

TORSDAG:Ärtsoppa

FREDAG:Pannkakor



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-16 @ 10:55:29
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback