Apeljoggen idag torsdag 7 oktober.

Vilken fantastisk klass. Alla friska i klassen deltog och fem av killarna och en av tjejerna var bland de 13 bästa. Ni sprang hela loppet och ni var bäst av alla sexor först och främst. Det var faktiskt bara några nior som var bättre. Jag vet att åttorna sprang ett annat lopp på tid och en klass hade lektion men NI VAR BÄST.

 

Jag tror ni första fick pris. Presentkort eller vad var det? Jag stod ju kvar ute i skogen och samlade ihop alla andra, hejade på dem, visade rätt väg där jag stod men vi hade faktiskt en hel del "fuskare". Men inga av er sexor.


Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att ni ordnar sånt här. Sonen deppade lite över att vara sjuk när joggen var. Hoppas på fler tillfällen.

2010-10-08 @ 08:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0