Tillbaka!

Jaha, så var jag tillbaka i skolan. Efter en vecka hemma så längtade jag till Apelskolan. Hörde av mina kollegor att ni elever har varit duktiga i veckan. Jag märker på uppgifterna i svenskahäftet att alla gjort det som jag bett om. Alla lappar angående föräldramötet är inlämnade (bravo), anhöriglapparna likaså, fortfarande är det några kvar som ger oss tillåtelse att lägga in bilder som vi tar i skolan. Kanske kan vi lägga in ett klassfoto här?
Denna veckan blir inte som enligt schemat för på tisdagen så får vi mentorer för åk 6 göra lite annat för alla 7, 8 och 9:or är på aktiviteter ang antivåld. Det finns en föreläsning för föräldrar på tisdagskvällen. Men Petter och jag pratade med er i klassen och ni ville gärna spela en fotbollsmatch mot de andra sexorna. Bra initiativ klassen! Jag hörde att Alfa gärna ställde upp. Vi får göra det bästa av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0